fredag 19. februar 2010

Vinterdvale...zzz...

Kroppen er i konstant hvilemodus. Selv hjernen virker tom etter noen dagers omgangssyke. Sorry, folkens, men akkurat nå har jeg ikke mye å komme med. Jeg har visst gått i vinterdvale, helst på sofaen under et pledd med OL på TV`n. Akkurat nå føles mote og paljetter veldig fjernt(mer uggs & ullgenser)-shame on me! Kanskje litt neglelakk hjelper. Hvis jeg orker å reise meg fra sofaen vel å merke...Jeg trenger noen livgivende solstråler og fuglesang!!! Aldri har en vinter føltes sååå lang. Jada, det har vært et fantastisk vintervær og sikkert et enda mer fantastisk skiføre, men jeg er dessverre ikke helt der. Skulle gjerne skrytt på meg en topptur på truger med nøttemiks og appelsiner i sekken...Ser mer ut som det blir et oppvarmet barnebasseng på meg. God helg(og tur)folkens!

PS! Prøvde å finne et tur-bilde av meg, men må lete litt mer enn denne kvelden tillater- av aktiviteter...

1 kommentar:

  1. Diagnosen "blogg-tørke" kommer vi alle til å få før eller siden. no worries! blogg når du føler for det, C! Vi gleder oss villt til du kommer på Oslo-besøk. Teller ned dagene...

    Klem fra Ingrid-pingri

    SvarSlett