søndag 21. februar 2010

ukas..

..aha-opplevelse: i'm a cougar! (ingrid som har kommet frem til at hun liker yngre menn)

..gullkorn: når jeg var 26, følte jeg meg veldig voksen.. (ingrid (28!!))

..nedtur: at det plutselig var 18års grense på clubLarm på blå - hvor ble det av drinken min?!

..opptur: +1 på fjeser'n.

..øvelse: rumpe-trening doggy-style med stumpen en liten meter fra døra til herregarderoben - litt rumpe-exposé har vel aldri skadet?

..lættis: helene som stupte dobbel kråke ned trappa med et par-tre øl innabords - det kunne fort blitt fali' det!

..facebook-status: det er den tiden av mnd igjen og humøret til kona er som ett skiftende skydekk - den alltid så ærlige jarle sier det som det er, selv om jeg lurer fælt på hva et skydekk er!

..smartis: i dag er det jævlig kaldt ute for det hørte jeg noen snakke om i morgen - wow, ingrid; kan du lære bort time-travelling skillsene dine?

1 kommentar:

  1. Jeg har mad skills hva gjelder time-travelling, men det er medfødt og kan desverre ikke læres bort...

    Ingrid

    SvarSlett