lørdag 27. februar 2010

Helgas shopping


Stripete cardigan med rysjer på skuldrene, 249kr H&M
Jeans (SQIN, low waist, slim leg), 399kr H&M


Veldig fornøyd med dagens kjøp! Selv om det var en meget impulsiv tur innom H&M når jeg egentlig skulle innom en matbutikk, så klarte jeg sånn noenlunde å holde meg til shoppingplanen min likevel.
Jeansen sto på ønskelista- lys og slitt, perfekt til vår/sommer, men tror ikke jeg klarer å vente til da med å bruke den. For ingenting er som å ta på seg nye jeans som sitter som de skal! Cardiganen er stripete og feminin, og et supert supplement til min slunkne hverdagsgarderobe. Og perfekt til den nye buksa(eller et skjørt)!
NB! Se opp for en singlet-variant av denne cardiganen. Så den utstilt på en annen H&M Divided avdeling, men har nok blitt revet fort ut av butikken. Den var superkul- helt lik, bare uten de lange armene(og knappene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar