torsdag 11. februar 2010

sjette økt med MAX (innsats)

i dag tok det jaggu av på elixia! kom altfor tidlig til time, så det ble en halvtime rolig jogg på mølle før MAX tok kontroll over treningen. knebøy, kombi-mage-arm-rygg-knebøy-et-eller-annet-annet-øvelse, beinpress, kroppshev, stående roing, planker (med vekt på ryggen, for jeg er jo mega-sterk statisk - no joke!) og sist men ikke minst; rumpe-trening doggy-style! jeg ler så jeg griner ennå! der stod jeg faktisk, på alle fire, med rumpa rett mot guttegarderoben og holdt meg fast i benken med ene hånda, i en stang foran meg med andre hånda, og sparket fra meg rett bakover med syk motstand i form av vekter. visst tok det skikkelig på rumpa, men hallo?! seansen burde vært filmet for det hele må ha sett meget mistenkelig ut..

uansett; i dag fikk jeg kjørt meg som aldri før! og jeg har faktisk begynt å like styrketrening...oh no!

2 kommentarer:

  1. utrolig morro å lese om pt-øktene dine.Har ikke turd å benytte meg av julegaven(pt timer) min ennå!..liker å trene hardt,men liker å bestemmme selv;)
    STÅ PÅ!!du er flink

    SvarSlett
  2. pt er KONGE, linemor - du MÅ jo benytte deg av julegaven.. og man føler faktisk ikke at andre bestemmer, men at man lærer masse nytt og jobber hardere enn man trodde man klarte. hvem tenker du å ha?

    SvarSlett