mandag 22. februar 2010

jeg har fri!

åh, som du sikkert er gørr m.i.s.u.n.n.e.l.i.g. på min vinterferie, og det kan du godt være!

jeg startet uka med yoga på rignes park klokken 07.30, etterfulgt av litt "kose-trening" med hanne på carl berner elixia'en, kaffe og ei bok, middag med min sønn og hans pappa, og husvask og klesvask der det måtte passe inn. denne ferien skal med andre ord brukes til;

TRENING, KAFFE, KOS og TID med de jeg er GLAD i - ha ei flott uke alle sammen! bare å plinge på om du vil ha litt oppmerksomhet denne uken..

2 kommentarer:

  1. Linnea og jeg plinge på å lurer på om du og kanskje h om du har han kunne tenke dere å ta turen til teisen en av dine fridager.. vi spanderer seff på middag<:)
    klem

    SvarSlett
  2. Litt kritisk til definisjonen "kose-trening"!! Var ikke for me asså;) Men så sto ikke e på siden å drakk vann å sa hva e skulle gjøre heller...

    SvarSlett