tirsdag 9. februar 2010

løpeintervaller = død..

..men en sykt effektiv, og nesten litt deilig, én!

tirsdagsintervaller har blitt en tradisjon i hverdagen. da kaster jeg mini inn i "lekelandet" (ja, han har lurt seg selv til å tro at elixia kidz er et lekeland, men whatever floats his boat, right?!) og sikrer meg ei mølle med god utsikt til både instruktør og styrkeområdet der det alltid er noe nam å se på (åh, jeg er patetisk, jeg vet!). så er det syke løpeintervaller i en god halvtime. me loves it!

2 kommentarer:

  1. hm,kanskje vi skulle trent sammen en dag?prøver å springe intervaller minst 1 dag i uka, skrekkblandetfryd. SKrekk i at det går vondt-fort og en vil aller mest legge seg ned og skrike siste intervallet, fryd fordi halvtimen er over før du har fått sukk for deg. .
    Kunne evt trent sammen en dag på sats majorstua.FOrdi om du har konventert til Elixia får du nok en "Prøvetime" hos mr.SenterLeder;)

    SvarSlett
  2. det hadde vært moro å trene sammen. og prøvetime hos mr senterleder hadde ikke gjort noe, men jeg har premiummedlemskap på elixia.. og dersom du vil til ringnes park er det et FANTASTISK senter!

    SvarSlett