mandag 1. februar 2010

en februar uten fristelser..?

jeg har satt meg et mål! det er et skikkelig vanskelig et, og om jeg får si det, bortimot umulig.. men jeg skal klare det - for man jobber jo ekstra hardt for å nå målene sine, sant?!

hele februar - alle de 28 lange dagene måneden innehar - skal jeg klare meg uten sukker! helt uten sukker, sier du? vel, jeg tenker da; godis, kake, is (ikke at jeg inntar så mye is når det er brrrr-kaldt ute men) og all mat med TILSATT sukker. men jeg skal selvfølgelig se litt igjennom fingrene hvis det er litt sukker i pose-tomatsuppen min!

wish me luck - or join me!!?

3 kommentarer:

  1. Jeg må på nedtrapping først!

    SvarSlett
  2. Lykke til kjære deg! Synd vi ikke får tatt en united kafetur med jordbærsyltetøy på hele februar mnd da...:( Hvorfor vil du deg selv så vondt,hehe..!! Men blir vel vin,grønnsaker og dipp på lørdag da:) Klem fra frøken standar anonym:)

    SvarSlett
  3. det man ikke dør av, gjør en bare sterkere! MEN jeg tror kanskje jeg kan bli veldig svimmel med en måned uten united-kos med deg, frk standard anonym! ;)

    SvarSlett