torsdag 18. februar 2010

syvende økt med MAX (innsats)

jeg har seriøst vondt i kroppen! lår og armer svir som besatt, og jeg ser for meg at høye heler både fredag og lørdag kan bli litt av en utfordring, men who cares?! i dag var det HARDT å trene med MAX.. kjente allerede etter doggy-style rumpe-øvelsen (som forresten har blitt min nye favoritt styrkeøvelse!) vekselsvis med en litt vel tung triceps øvelse, at jeg var sliten - og da hadde det jo gått hele 15 minutter. men jeg fant frem mine skjulte superkvinne-krefter og kjempet meg gjennom resten av timen med stil. det ble balanseøvelse på gymball, skrå magemuskler i "husken", diverse øvre rygg og skuldre øvelser, bryst og sikkert noe jeg har glemt; når pt'en vimser, vimser kunden også!

frk linn er blitt hekta på pt-trening - ooops!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar