tirsdag 23. februar 2010

åttende økt med MAX (innsats)

PAIN! det er ikke alltid like gøy å trene med MAX, selv om det er enda så effektivt og bra for kroppen min.. i dag fikk jeg nemlig kjørt mine sure bein og rumpe ganske så godt - knebøy med stang på ryggen (hat!), markløft, bakside lår i en eller annen maskin samt hoppende knebøy (enda mer hat!). magen fikk også litt juling i dag i form av en ny øvelse hvor man henger med overarmene i to "belter" (jeg har seriøse blåmerker allerede - takk!) og løfter beina opp skrått til hver side - anbefales! sidehev i "husken" (ønsker meg en sånn hjemme egentlig) og situps på skrå benk. og hvis jeg klarer å rette ut triceps'ene mine i morgen etter det de fikk gjennomgå i dag, da er min kropp evig takknemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar