lørdag 6. februar 2010

to buy or not to buy?!

stilikon-til-tusen; whitney portnydelige, småromantiske ashley greene

akkurat nå hviler jeg pekefingeren trygt og godt mot kinnet, stirrer så smått litt skrått opp i luften og funderer.. frem og tilbake og frem og tilbake.. har jeg lyst på en sort skinnshorts som er über kort MEN med høyt liv? jeg tror kanskje svaret er ja. se det for deg:

dag: enkle gladiatorsandaler og med en løs, hvit singlet tilfeldig stappet ned i shortsen. håret er løst og saltvannspreget. de sorte wayfarerene trygt plassert på nesen. chloé paraty (jeg krysser alt jeg har for at skattetrollet er snilt i år!) på armen.

kveld: min lyseblå skjorte med knapper bak og folder på skulderene nedi. de blå kilehælene mine på sommerbrune ben. en liten clutch i samme farge som skoene. og med en kald corona med lime i hånda på parkteateret.

hva tenker du? to buy or not to buy?

2 kommentarer:

  1. Hvis du satser mye på de sommerbrune bena syns e du skal drøye det ;) hihi..

    SvarSlett