torsdag 10. desember 2009

voksen vampyr-kos

etter at jeg ble ferdig med twilightsagaen, har jeg slitt med å finne en ny bok som skulle få fange min fulle og hele oppmerksomhet - men nå trenger jeg ikke lete lenger. dead until dark av charlaine harris er den første boka i serien om sookie stackhouse og hennes forhold til vampyrer. hva jeg synes om boka? vel, den er helt annerledes enn twilightbøkene på den måten at den er skrevet for voksne - man merker allerede råskapen, og jeg er kun på side 40. jeg sier; les! og selvfølgelig på engelsk!

og dessuten er bøkene gjort om til tv-serie - true blood! kjøper sesongene når jeg er ferdig med de 11 bøkene i serien..

1 kommentar:

  1. Hei! Som om jeg skulle skrevet det selv - jeg slet lenge med et stort twilight - tomrom, selv etter å ha lest bøkene andre gang. Jeg er kommet til bok 7 i Stackhouse - serien, og ja - det funker! Rent kvalitetsmessig er det også en positiv utvikling, fra bok nr 4 synes jeg de blir mye bedre. Det er bare å glede seg!

    SvarSlett