søndag 20. desember 2009

Inspirasjon!


En av mine store svakheter er magasiner. Får simpelten ikke nok! Ingen ting er som å sette seg ned og drømme seg bort i glanset papir. En enda større svakhet som ofte resulterer i mye arbeid, er at jeg ikke klarer å kaste bladene uten at jeg har revet ut det som jeg liker ekstra godt og så arkivert det i en av mine permer...Etter at jeg oppdaget disse geniale mappene hos Ordning&Reda, så forsøker jeg å være enda mer selektiv og kun ta vare på favorittutklipp.


Det nyeste Costume (kommer i butikken imorgen) er et glansnummer. Etter å ha bladd fort igjennom det første gangen så satt jeg igjen med hjerteklapp og svette håndflater. Jeg vil ha alt! Så utrolig mye fint ute i butikkene nå. Elsker brokadeskjørtet fra Tiger of Sweden(prøvde et lignende et på H&M, men utrolig rar passform), Støvlettene fra Vips, glidelås-armbånd fra J. Dauphin, strikkekjoler, skinnbukser, nagleveske....- og reportasjen Gatelangs i storbyen skal klistres opp inni klesskapet mitt til inspirasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar