mandag 14. desember 2009

power pilates på elixia

jeg er selvfølgelig, etter nesten tre år som medlem hos pilates room, über-skeptisk til treningssenter-pilates! hvorfor vet jeg ikke, men det er noe med at store grupper og pilates ikke helt passer sammen.. MEN i dag bestemte jeg meg for å ta et lite oppgjør med fordommene mine - rakk jo ikke ashtanga yoga-timen da det ble kaffe og mcdonalds (?!?!) med ingrid - og gikk på en power pilates-time på elixia ringnes park.

dommen? vel: dama som hadde timen, valerie, var ei lita, rå, syk (i positiv forstand) amerikansk dame som fikk meg til å gjøre pilatesøvelser jeg aldri har drømt om å gjøre før - absolutt noe jeg blir med på igjen! MEN jeg tror nok ikke det er timen å gå på dersom du ikke har prøvd pilates en del ganger før, for der var det "no show, all tell" - men for all del, hvem liker vel ikke en utfordring?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar