torsdag 17. desember 2009

17. desember

jadda, jodda, jauda - da var det jammen kalender igjen, og hva kan du vinne denne gangen? vel, en av verdens flotteste filmer (etter min mening - for denne meningen deler jeg dessverre ikke med alle medbloggere..) - ps i love you. passe romantisk, passe optimistisk, passe trist, og med et lite hint av humor. one to watch!

og skulle ikke det være nok, så har jeg faktisk et ganske så optimistisk sitat, skrevet i egen håndskrift, på min rygg. klarer du å gjengi sitatet? vel, dersom du er førstemann og du får det til, er filmen din! og ja, svaret ligger selvfølgelig på bloggen et sted (hint: sitatet er INSPIRERENDE)..

VINNER KÅRET!

4 kommentarer:

  1. this is my one and only life and it's a great and terrible and short and endless thing and none of us come out of it alive

    SvarSlett
  2. this is my one and only life and it's a great and terrible and short and endless thing and none of us come out of it alive. Står det ; )
    (fant det i bloggen assa : ) )

    SvarSlett
  3. gratulerer til GITTE! :) sender den hjem med ingrid jeg..

    ps hanne-mor; det der var juks!

    SvarSlett