mandag 28. desember 2009

Ryddesjau- igjen...


Jeg er en håpløs, sentimental samler. Men de siste månedene har jeg gjort store framskritt. For ikke å snakke om de siste dagene! Jeg vet det er noen der ute som hadde vært stolte av meg nå hvis de hadde sett alt jeg har kastet. I disse juletider gikk det ett lys opp for meg; jeg er 28 år og er den stolte eier av en enebolig. OG DET ER FULLT OVERALT!! JEG BLIR GAL! Det er helt sykt faktisk- vi har jo alt vi trenger og mere til! ( denne setningen vil nok moderere seg litt etterhvert...) Så nå har jeg fått skikkelig ryddekick. Dette vil igjen resultere i et nyttårsforsett som dere kan lese om senere her på bloggen. Min mann Revisoren er svært fornøyd kan jeg si.
Disse fantastiske støvlettene er hullete og utslitte etter ifjor vinter og havnet vemodig nok i Kaste-haugen. De måtte bare foreviges på et bilde først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar