fredag 25. desember 2009

man lager jo sine egne tradisjoner...

når jeg blir "stor" og skal ta fatt på jobben med å lage mine egne tradisjoner - jeg har jo begynt så smått ettersom at jeg har barn og greier - skal jeg servere sushi på første juledag til familie og venner! jula er jo "feit" nok som den er, og det å spe på med litt magert, synes jeg virker som en god idé.

akkurat nå har jeg veldig lyst på en scampi/avokado-maki, to laks, to tunfisk, en kamskjell, en kveite og en scampi sushi. yummy!

4 kommentarer:

  1. Skulle aldri ha lest dette nå som sushi stedene er stengt. nam nam.. vann I munn big time!

    Kim

    SvarSlett
  2. Herlig linn...du kan jo teste ut den super nye sjappa i grimstad...HAHA,...
    Gleder meg til noen "normale" dager i oslo igjen..

    SvarSlett
  3. k: får lage din egen da vettu - kan man steke biff, kan man rulle sushi! hehe

    h: jeg tester ALDRI sushi i grimstad - i do not have a death-wish! når skal dere tilbake til hovedstaden, søte?

    SvarSlett
  4. Det er moro å lage sushi.. bare passe på at man gjør det før man er sulten. Biff går jo litt raskere. Biff steking og sushi rulling er jo litt som å sammenligne boksing med synkron svømming :)

    Kim

    SvarSlett