tirsdag 29. desember 2009

Ny H&M-katalog!


Denne dumpet ned i postkassa i romjulen, og som da jeg var 12år- fram med penn og strek/ring ut det jeg ønsker meg. Det er en sånn barnslig glede jeg har! Katalog-H&M opererer med så rare farger synes jeg, så foretrekker butikk-shopping, men det er jo alltid noen godbiter som frister umiddelbart. Og så er det så gøy å handle på nettet synes jeg- klikk her, klikk der...Må skynde meg før året løper ut(jf. nyttårsforsett...)
Men etter noen gjennomganger koker det ned til bare noen få ting. Så kanskje jeg bare lar være. Det er en Treggings (blanding av bukse og tights har jeg resonnert meg fram til) som er ganske kul, se side 36. Og så noen paljett-basketsko til min lille prinsesse. Finner sjelden noe fint til små gutter på H&M, kanskje noe basisklær. Uansett virker sommer litt fjernt nå. Ikke akkurat i bikini-modus nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar