torsdag 31. desember 2009

søte drømmer

jeg sier ja takk til en nyttårsaften med denne donna karan infinity jersey kjolen, louboutin peeptoe pumps, en klassisk chanel 2.55, masse sprudlende möet & chandon champagne og en skikkelig kjekkas som nyttårsdate (i dette tilfelle robert pattinson)!

men jeg gleder meg selvfølgelig minst like mye over en hyggelig, deilig og fantastisk nyttårsaften med god mat og musikk, champagne (livet er for kort til å ikke drikke masse möet!) og GODE venner - godt nytt år alle sammen! måtte 2010 være et år med spennende utfordringer, nye opplevelser, god helse og kjærlighet i store doser.

1 kommentar:

  1. Godt nytt år til deg Linn, du er en morsom og spennende blogger, morer meg hver gang jeg leser innleggene dine :-)
    Godt nytt år også til Ingrid og Cecilie - dere er noen søte, fantastiske jenter og stå på med bloggen, det er en opptur i hverdagen - tross aldersforskjellen :-)
    Nyttårsklem - cecilies mamma

    SvarSlett