mandag 14. desember 2009

frøkens ukeoversikt

siden alle elevene får ukeoversikt med hjem i postpermen, poster jeg likesågodt min her - og vips, dere kan minne meg på det jeg eventuelt glemmer å gjøre!

mandag: kjøpe bok to og tre i sookie stackhouse-serien og kollegagaver, løpe til ashtanga yoga timen på elixia 17.15, vaske huset (hele!!), pakke bort julegavene sånn at h ikke går amok og åpner alle i morgen, lese ferdig dead until dark, legge meg tidlig!
tirsdag: stå opp tidlig så jeg rekker litt jobb før elevene kommer, huske ekstra niste, hente h i barnehagen for så å kjapt innom hjemme, skifte og rekke intervalltrening 16.40, spise middag og legge mini, dusje, lese og pakke "gymtøy" til onsdagen.
onsdag: ha på skjørt, ta med litt pålegg til frokosten, huske gymtøyet!, hente h og kose litt - spaghetti til middag?, pakke alle julegaver i riktige poser, legge meg tidlig.
torsdag: ha på kjole (kirkegang på jobb), levere julepakkene opp til hanne så hun tar de med til sørlandet, siste forberedelser for siste arbeidsdag, legge meg tidlig.
fredag: ha på skjørt, rydde pulten min på jobb, hente h tidlig - tøyenbadet?, lage noe digg fredagsmat, drikke vin i nattkjolen, legge meg sent - ferie!
lørdag: sove lenge, trene 10.15, opp på teisen med julegaver, bruke null penger (hvertfall så lite som mulig...).
søndag: rekker/orker jeg trene??, leke julenisse til alle som skal ha gaver og bor i oslo, bygge duplo med herman, levere h til steinar, kino - noen som er med?

2 kommentarer:

  1. om steinar tar L så er jeg mned;)

    SvarSlett
  2. observerer at det ikke er noen gave på Teisen gitt:-(

    SvarSlett