fredag 1. januar 2010

ourshowroom-jentenes nyttårsforsetter 2010

alle har jo et nyttårsforsett eller to, og vi er intet unntak! nå skal det sies at veldig mange forsetter forblir uoppfylte ønsker for hvordan året gjerne skulle ha blitt, men optimismen er allikevel stor hvert år når 1. januar kommer og man tenker; ah, nytt år, nye muligheter. vel, her har du våre forsetter for 2010:

CECILIE:
-spise sunnere. Mindre sukker og mer grønt. Drikke vann.
-bli mer bevisst hva jeg bruker pengene på og hva jeg drar inn i huset. Alt tar plass!
-lese minst 12 bøker. Prøve å komme meg i seng tidligere og få lest litt hver kveld.
-kaste og sortere/arkivere papirer/utklipp o.l. fortløpende
-prøve å få blogget daglig
-en kjærlighetstur med min fantastiske mann!

INGRID:
- løpe sentrumsmila og oslo halvmaraton (har et standard-nyttårsforsett om å teste ut minst en ny trenngsform hvert år. i fjor var det boksing og sykling, i år er det løping)
- legge en krone på sparebøssa for hvert minutt jeg jogger
- blogge ett innlegg hver dag (med fokus på mote/interiør!)
- fylle opp BSU-kontoen med maksbeløpet
- dra oftere på tur i marka (på ski, på sykkel eller til fots) og få fullt utbytte av medlemsskapet i DNT
- bare kjøpe kjærlighet-ved-første-blikk-klesplagg
- en topptur til sommeren (trolig galdhøpiggen med linn og andre spreke venninner)

LINN:
- dra på minst en spennende feriereise til et sted langt, langt borte (dette SKAL bli en årlig greie!!)
- klare sentrumsmila på under en time
- løpe oslo halvmaraton med stil (drømmetid: to blank!)
- gjennomføre en mini-faste eller detox minst en gang i kvartalet
- blogge minst ett innlegg hver eneste dag
- bli mer økonomisk og ha opparbeidet meg en grei sparekonto når året er over
- møte og kapre drømmemannen (vel, alt trenger jo ikke være like realistisk!)
- bli eier av en ny mac og en dyyyyr veske
- "bestige" galdhøpiggen

wish us luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar