tirsdag 19. januar 2010

Ønskeliste klær & tilbehør


Alexa Chung


Jessica Alba

Etter diverse rydding i min klesbeholdning har jeg kommet fram til denne lista over hva jeg har lyst på/trenger. Noe av det er litt større investeringer, så får se hva som går i oppfyllelse.

1.Veske
Leter etter den perfekte...kravstor!
2.Svart skinnjakke
Denne skal være myk(ekte skinn denne gangen:)), rocka og passe til en kjole så vel som til jeans.
3.Dressjakke
Har sett den perfekte hos Filippa K - svart, passe lengde (lange herremodeller er ikke noe for meg) og med en liten puff på skuldrene. Skal prøve å finne en god etterligning hos H&M el.lign.
4.Ballerina
Kan man få nok? Jeg skulle gjerne hatt alle slags mønstre og farger- passer til alt, hele året.
5.Hvit singlet og svart/grå/hvite basic overdeler-kresen, ikke bomull som kryper oppover magen etter en vask!
6.Jeans
Mørk blå med smale bein.
7.Hverdagskjoler er aldri feil!
8.Cardigan
Farger, gjerne min favoritt knallrosa.
9.Undertøy
Ikke mer Pierre Robert takk, må krydre litt.
10.Kanskje nye solbriller til vårsola titter fram...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar