torsdag 28. januar 2010

Hos frisøren


Ut


Inn

Før frisøren: jeg skal bare klippe meg. Farger håret hjemme. Skal ikke kjøpe noen hårprodukter, har plenty.
Hos frisøren: Superkoselig frisør. Bare klippe, ja. Deilig hodebunnsmassasje. har en kur som kun tar 5 min som er veldig god for ditt hår. Ja, det var jo så deilig å ligge i denne stolen med havbris rundt meg og en liten hårkur skader jo aldri, nei vi tar den(plutselig 235kr ekstra). Klarer å styre unna temaet hårfarge, utenom at frisøren synes jeg har fin farge, så da trenger jeg jo ikke farge det enda, bra! Men så det kritiske punktet- selve finalen, stylingen. Med et eller annet fantastisk hårprodukt får frisøren håret mitt til å legge seg veier det aldri har lagt seg før og så så enkelt! Ja, den må vi ha! Og hvis man har farget håret må man selvfølgelig har shampo og balsam for farget hår, for en vil jo bevare den lengst mulig. Og slik flyr hundrelappene..føler aldri at det er naturlig å spørre om noe pris hos frisøren, man lar seg bare rive med. Nyter øyeblikket av velvære.
Nå har jeg vært så heldig å funnet en veldig flink frisør som jeg liker kjempegodt. Hun spurte faktisk meg denne gangen om det var noen stylingprodukter jeg likte bedre enn andre. Og da var hun helt enig med meg! Osis "saltvannspulver" er det beste hårstylingsproduktet jeg har prøvd, og som funker for mitt hår. Det blir ikke tungt, fett, klissete eller at det legger seg i trevler. Derimot får jeg faktisk litt antydning til volum, samtidig som det holder seg godt utover dagen og ikke gjør håret fett. Så nå kaster jeg alt det andre og holder meg til den ene lille flasken!

2 kommentarer:

  1. hahaha! det er akkurat sånn det er! kjenner meg igjen, C. skal til frisøren på onsdag for farge. kun farge. ikke noe annet ræl. punktum. kanksje bortsett fra det dustpowderet da...

    blogg-ingrid

    SvarSlett
  2. Ler meg ihjel!! Det er helt sant. Og det var helt perfekt i tide, skal nemlig til frisøren imorgen! Skal ta dette med meg på veien;)

    SvarSlett