torsdag 7. januar 2010

første økt med MAX (innsats)

hjelp - jeg har personlig trener! siden når ble jeg ei av de damene liksom?! uansett, max skal få gjøre det han vil med kroppen min de neste 10 ukene (hodet ut av kofferten nå, folkens!) og jeg gleder meg allerede til resultatet.

i dag begynte mishandlingen! og fy flate, mishandling er å underdrive enormt! utfall med kilovis på ryggen, leg extentions, balanseutfall/knebøy, mageøvelser herfra til månen og trappeløping med en stk stor pt hengende på ryggen. prøvde meg på knebøy på bosuball som siste beinøvelse, men da sa det stopp - beina var gele. moro var det, og jeg føler jo at kroppen har vært gjennom en extreme makeover på bare én time, men jeg vet jo bedre. gleder meg til fortsettelsen! når er den, spør du? 07.00 mandag morgen - jadda, i know!

ja da, du skal få se bilder av tortureringen ved en senere anledning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar