torsdag 14. januar 2010

for NY fantasten



de hotteste parfymene nå kommer fra merket Bond No.9, som med sin duftkolleksjon hyller byen New York. samtlige 35 dufter i kolleksjonen er oppkalt etter byens nabolag eller kjente gater.

nå har ikke jeg luktet på noen av produktene, og kan ikke gå god for at de dufter godt, men av rent estetiske grunner kunne jeg gjerne hatt parfymen "Brooklyn" på badehyllen. jeg digger flakongen! Bond No.9 selger også andre NY-hyllende produkter, bl.a. duftlys. duften av NY i stuen min kan vel ikke slå feil?!? det eneste minuset er at produktene, som alle andre nisjeprodukter, koster skjorta og neppe er hvert hver dollar. her til lands selges produktene på Gimle parfymeri i Bygdøy Allé.

Bilder: bondno9.com (sjekk ut nettsiden!)

1 kommentar:

  1. Luktet på de på Harrods i London - ikke verd prisen - etter min smak :-) men kule pynteflasker på badet :-)

    SvarSlett