lørdag 30. januar 2010

herbal vital peel


ah, for en nyyydelig start på helgen! i går hadde jeg hudpleietime hos Daiana på Cosmo Beauty. jeg tok en Herbal Vital peel (en økologisk enzympeeling av alger og planter) som virkelig ga en nødvendig boost til min grå og trause vinterhud. jeg gølder som solen nå!

må benytte anlednignen til å reklamere for Daiana, en fantastisk hyggelig og utrolig dyktig hudpleier som alltid yter litt ekstra service når jeg er til behandling (litt ekstra massasje, farging av bryn når jeg egentlig bare har bestilt vipper, ekstra ansiktsmaske bare for å få kult bilde til bloggen osv). så skal du unne deg litt hverdagsluksus anbefaler jeg en tur til henne!

for info om behanldinger og priser sjekk ut nettsiden til Cosmo Beauty.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar