mandag 11. januar 2010

andre økt med MAX (innsats)

etter dagens morgenøkt (jeg er tydeligvis ikke et morgen-trenings-menneske!), mistenker jeg at MAX egentlig er torturekspert! møtte opp klokken 07.00 klar som et egg for å trene bein og rumpe, men det var jo helt feil - "i da' tenkte jag at vi trenar overkropp".. joda, MAX, moro! jeg furtet, han lo - underholdende var det sikkert.

siden jeg ikke har for vane å trene så veldig mye styrke på egenhånd, hvertfall ikke overkropp, aner jeg faktisk ikke helt hva det var vi gjorde - armene var gele ca 20 minutter ut i timen - men resultatet ble armer som ikke kan strekkes helt ut eller løftes over hodet!

åh som jeg gleder meg til å våkne i morgen.. en dag skal jeg ta hevn!

2 kommentarer:

  1. Selvvalgt Linn, selvvalgt...OG du betaler for det!!!!

    SvarSlett
  2. og jeg nyter selvfølgelig hver eneste lille øyeblikk..!

    SvarSlett