søndag 15. november 2009

Ukeplan

1. Holde meg frisk/bli friskere. Ta vitaminer. Begynne å drikke vann.
2. Minimum ett blogginnlegg per dag!
3. Få tatt et potensielt julekort-bilde av barna (har vist seg å være ganske så vanskelig; en vil ikke sitte stille, en klarer ikke smile naturlig, ingen klarer å se mot kamera samtidig..)
4. Holde meg til middagsmenyen, unngå å handle mat hver dag...Husk å ta opp fra fryseren kvelden før. Grønnsaker!!
5. Siden min usynlige vaskehjelp har dratt på en veeeldig lang ferie, må det gjøres noe. Jif og vaskekost må fram.
6. Ordne bilder i mapper i Iphoto. Lage årets kalender.
Forresten, bare det siste.
7. Ærender. Utrolig lang liste over ting må kjøpe til bursdagsfeiringer/advent/jul. Ser ikke bra ut for budsjettet. Trenger vi alt dette? Må finne kritisk blikk i meg.
8. Distribuere ønskeliste til familie. Går motebøker og sølvgrå neglelakk som felles ønsker? Ønsker min kjære seg Marimekko skåler og avlange serveringsfat? Neppe...
9. Glede meg til lørdag - jeg skal feires!! hipp hurra!! Tenke ut antrekk og meny.
10. Ta en dusj og gå å legge meg. Håpe at vanvittig mye energi fyller kroppen min i løpet av natta. Ha en fin uke alle sammen, 38 dager igjen til jul:)

1 kommentar: