mandag 23. november 2009

listomania


jeg lider av listomani! Det er ingen skam å innrømme det, for jeg vet det er mange med meg (høyst inkludert blogg-felle Cecilie). Jeg finner det rent terapeutisk å samle alt som svirrer i hodet mitt ned i mine mange liste-bøker (en simpel post-it er langt fra tilstrekkelig). Jeg skriver to do lister, to buy lister, lister med anbefalinger av film/musikk/bøker, gavelister osv. Lister opp og ned og i mente. For meg er det kvalitetstid å skrive listene, men det aller beste er selvfølgelig å stryke av listene det som er ordnet eller kjøpt (med rosa markør). På listene som skal være ferdig strøket ut innen november er omme:

2 do: bytte strømleverandør, rydde boden i Frognerveien (skulle vært gjort for lengst), hente sykkel, finne spisestuebord, sende bursdagsgave til C (sendt i dag!), sende gave til venninne som har fått baby, finne teppe til stua.

2 buy: Redken real control balsam og hårkur, MD rens og dagkrem, hvite skulderputer til DIY prosjekt, ny pulsklokke, gave til sekretæren som skal slutte, resirkuleringsbøtter på IKEA, Diorshow maskara, farge håret (har time på onsdag), kjøpe duftlys på Heaven Scent, bursdagsgave til Helene, kjøpe gaver til julekalenderen på bloggen (mer om dette i et senere innlegg), hvitt sengesett x 2.

...og det dukker nok opp flere ting.

2 kommentarer: