tirsdag 24. november 2009

Lucky me!


Idag fikk jeg en gledelig overraskelse i postkassen! Blogg-kollega og bestis Ingrid ga meg denne flotte boka People in Vogue - A century of portraits. Gleder meg til å fordype meg i alle de fantastiske fotografiene som boka inneholder. Og så fikk jeg neglelakken Blue Satin fra Chanel som jeg for alvor fikk øynene opp for da jeg så en råkul jente i København med denne neglelakken og veska Bayswater fra Mulberry i samme blå metallic farge på skulderen - jeg var solgt! Elsker sånne moteåpenbaringer som åpner nye dører for ting jeg ikke har kommet på/ikke lagt merke til osv. Ofte må det bare sees på rett person eller i rett sammenheng.
Ser for meg at dette blir vinterens "festneglelakk" til svarte paljetter, mens den sølvgrå fra MAC (se tidligere innlegg) blir hverdagsfargen.


Fra min snille svigerinne(som nok en gang måtte hanskes med en liten nevø som ikke alltid vil sove om kvelden), fikk jeg to(tre) ting jeg aldri får nok av - sjerf + dyreprint og en svart fløyelspung. Begge fra H&M. Love it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar