lørdag 21. november 2009

julegavetips


Fuskpels - det er kun fejk som gjelder, ekte kan gå å legge seg!
SATC sko boks - alle sesongene av tidenes beste serie i jente-vennlig boks
Melody Gardot - et melankolskt og vakkert album
Twilight - husk å kjøpe alle fire bøkene, første bok er ferdig innen julaften
Pantone fargekodekrus - uttallige farger å velge mellom, men cherise gjør seg
Kusmi te - nydelig te i nydelig boks
Undertøy - transparent og blonder er hot hot hot, obs: sjekk størrelsen hennes!
Moet champis - bobler er nice
Marimekko skåler - kommer i flere farger og to forskjellige størrelser
Leopardskjerf - et must i den motebeviste sin basisgarderobe
Clutch - er den perfekt partyveske. Denne kommer fra Alexandre Wang (står på min ønskeliste), men alle kjedene har lignende varianter som er langt billigere
Beauty stæsj - mine egne favoritter; neglelakk fra Chanel (her rep. ved høstens it-farge grønn), Diroshow maskara og YSL concealerpenn
Tomas Sabo scull-ring - trendy as hell
Triwa klokke - koster under tusenlappen, selges på KOMA
Ray Ban Clubmaster - de kuleste solbrillene på jord
Victor & Rolf Flowerbomb parfyme - nyyydelig
Wallpaper`s travel books - gode reisebøker som gjør seg i bokhyllen
Marc Jacobs handlenett - gjør dagligvarehandelen litt mer fancy, i tillegg til miljøvennlig!

god julegaveshopping!

1 kommentar:

  1. Ja takk Ingrid:) hehe. Midt i blinken! Fant ut at jeg måtte titte litt på bloggen din (deres). Moro å lese! Jeg må komme meg til Oslo på besøk i den nye leiligheten din snart, regner med at du har fått det helt knall:D

    Hilsen lille kusine Elin

    SvarSlett