onsdag 11. november 2009

gi meg mer!

her sitter jeg altså, med dundrende hodepine, men klarer ikke for noe i hele verden å legge bort første boka i den såkalte twilightsagaen! to hundre og femti gode sider siden klokka 21, og jeg har bare rett over sytti små sider igjen. i morgen er det rett ned på ark for bok 2, 3 og 4, samt platekompaniet for filmen! jeg vil ha mer, mer, mer - og hva gjør jeg så når bok fire er unnagjort (sikkert før helgen er omme hvis jeg fortsetter sånn her)?!

LØP OG LES!!!

2 kommentarer:

  1. .. da ser du filmen "Near Dark", to sesonger av "True Blood" + et par gamle Dracula filmer med Christopher Lee, og glemmer alt om disse Harry Potter bleke vampyrene med uni-brows :)

    SvarSlett
  2. Jeg ble ferdig med siste boken i natt! Klarte ikke legge den fra meg før jeg så "the end"... Glæd dæ!

    SvarSlett