søndag 1. november 2009

tvillingens november

innimellom leser jeg horoskoper, og i dag gjør jeg tydeligvis det, og kom over dette månedshoroskopet på astrolog.no. det er nok noen ting som må strykes, noe som må forandres bittelitt og mye som må tas med en klype salt, men jeg tror jeg får en fantastisk og hverdagslig november.. gleder meg! og så er det jo ikke å stikke under en stol at jeg er en typisk tvilling heller da, så dette bør faktisk være så sant, så sant for mitt vedkommende. skal ta en liten recap 1. desember for dere jeg!
Hverdagslivet er temaet denne måneden. Daglige rutiner, trening, helse og jobb opptar deg. Du analyserer dagliglivet ditt. I slutten av måneden står forhold i fokus. Du skjønner hva som skal til for at du skal få et forhold til å fungere. En kompanjong eller partner trekkes frem i lyset.

Frem til 15.11 kommuniserer du godt med kolleger. Arbeidet ditt blir vellykket. Resten av måneden snakker du ut med kjæresten.

Frem til 7.11 blomstrer kreativiteten. Du er forelsket og i den syvende himmel. Du flørter, fester og ler. Et møte blir vellykket. Resten av måneden står en forfremmelse i fokus. Du utfører jobben din med glans og kolleger støtter deg. En av dem er tiltrukket av deg.

Din nysgjerrighet er fortsatt på topp og du lader batteriene ved å lese og lære. Bruk det til din fordel.

Månedens tips: Utfordre din tillitsvekkende evne.
4.11 Fullmåne : En drøm går i knas i dag. Fortvil ikke, det fører til nye sjanser du ellers ikke ville ha sett.
16.11 Nymåne: Blås nytt liv i forholdet ditt. En ny tilbeder skaper liv i leiren.

1 kommentar: