mandag 16. november 2009

I Love Books!


Så lenge jeg kan huske har jeg elsket å lese. Gjerne flere bøker på en gang. I min barndom dro jeg og venninnene mine bunker med bøker til hverandre, og satt i sengene våre og leste. Av naturlige årsaker (les:barn), så har lesingen det siste året vært minimal. Men nå har jeg bestemt meg for et nyttårsforsett - i 2010 skal jeg lese minst 12 bøker!
Siden jeg er helt nerd når det gjelder systemer, må jo viktige ting som dette sirlig dokumenteres.

(Statistikken begynner egentlig tidlig på 90-tallet, men det ble for sært å ta med alt her)
2004- 29 bøker
2005- 32 bøker
2006- 46 bøker
(Toppår. Gravid og trodde aldri jeg skulle få tid til å lese mer, noe som forsåvidt viste jeg å bli sant-men den store forandringen kommer ikke etter ett barn, men to...)
2007- 21 bøker
2008- 11 bøker
2009- 4 inkl. den jeg holder på med nå + 1 digibok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar