søndag 22. november 2009

Bursdagfeiring


Igår hadde jeg en liten bursdagsfeiring med 6 venninner. Det er så utrolig koselig å treffes en gjeng, og alltid kjekt for gjestene å prate med noen andre enn de du treffer til vanlig. Det synes i allefall jeg er veldig kjekt! God mat og drikke, dekke et fint bord og kle seg litt opp- det er en super måte å feire bursdagen sin på, sammen med fantastiske venninner. Skulle bare hatt noen til rundt bordet som dessverre bor litt for langt borte. Menyen var tacosalat og hvitløksbaguetter, og sjokolademousse til dessert. Snacks og snop etterpå.
Takk for en fin kveld, jenter!

Bursdagsgaver, heldige meg!
Pelspledd (til å ha i senga!). Topp med puffermer(samme som jeg hadde på meg i går, men i mørk grå. Supergode, i butikken nå!) og svart strømpebukse med svarte polkadots, begge fra H&M. Tapas-kokebok og boka Senor Peregrino av C. Samartin. Scrapbooking-utstyr. Smykkestativ fra Kremmerhuset. Dusjsåpe og bodybutter fra Bodyshop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar