søndag 25. oktober 2009

Shopping-liste



Om mindre enn en uke er jeg i København!
Siden jeg ikke har et ubegrenset shoppingbudsjett, så har jeg bestemt meg for å være litt mindre impulsiv og litt mer reflektert i min shopping (men er det noe gøy??)
Har bestemt meg for å se spesielt etter dette:
1. Regnkåpe/jakke Ikke Ilse Jacobsen, noe som er feminint, men helst ikke mønstrete...
2. Undertøy Det er mange fine undertøysbutikker der med godt utvalg til en fin pris.
3. Hverdagsklær!! Jeg har mye til fint, men lite til hverdags. Skal se etter kjole, cardigan og en kul tights.
4. Min må-ha sminke Helena Rubinstein Mascara, Kanebo Golden Glow gel, Ysl penn, og en ny lipgloss. Har en lipgloss fra Chanel, men den lekker så mye mellom korken=mye griseri
5. Drømmer om en secondhand pelskåpe

1 kommentar: