fredag 30. oktober 2009

et stk motivert elixiamedlem!

..det er meg!

i går var jeg nemlig på pt-time med max på elixia ringnes park, og jeg fortalte han om planen min om å løpe halvmaraton september 2010. han ble gira (ja, jeg vet at han får betalt for å bli det!) og nå er treningen i gang. kondisjonstest og mageøvelser var gårsdagens økt, og neste økt blir utfall (hates it!) og rygg. og nå vurderer jeg faktisk 10 timer med ordentlig pt etter jul. mon tro om jeg har funnet julegaven til meg selv fra meg selv?!

3 kommentarer:

  1. Jeg har selv en stykk overivrig PT hengende over meg!!! Renate ble gira da jeg nevnte Birken og halvmaraton. Vurderer sterkt et 10-ukers klippekort jeg også. Fått noen syke mage/rygg/bryst øvelser (statiske) jeg må vise deg på trening! Ses i kveld honey!

    SvarSlett
  2. åh, vi er så kongespreke for tiden asså! jeg digger max for å si det mildt! MEN ikke på en sånn "åh-pt'en-min-er-så-deilig"-måte asså.. han er bare råsprek! gleder meg til maraton allerede, og enda mer til 10 uker med beinhard trening - tror nok vi må jeg! ses i kveld - da blir det fotoseanse som MÅ legges ut her!

    SvarSlett
  3. Ja til fotoseanse!!

    SvarSlett