tirsdag 27. oktober 2009

postpakker!

i dag hentet jeg disse pakkene på posten. Den ene pakken var forsåvidt ikke så interessant, siden det var noe jeg hadde bestilt, men den andre pakken var til min store overraskelse fra min kjære venninne og bloggfelle Cecilie! Jeg var svært forundret da jeg 1. ikke har hatt bursdag, 2. det er lenge igjen til jul og 3. jeg får vanligvis ikke pakker i posten andre enn de jeg bestiller selv. I den "kjente" pakken lå tea-mugs settet fra Pantone i fargeskalaen gammelrosa til mørk bruk. Settet er bestilt på nettshopen til luth.no, og kostet 500 kr inkl. frakt.
i pakken fra Cecilie (som var innflytningsgave) lå boken The Sartorialist (ikke ukjent for mote-blogg-elskere) og to bokser Kusmi tea.
Tusen hjertlig takk Cecilie! Det var spot on (som vanlig)!

4 kommentarer:

  1. Siden jeg ikke har peiling på te, valgte jeg bare de fineste boksene:) Klem C

    SvarSlett
  2. cecilie må være en snill dame:) lurer på om noen er så heldig og ha hun som storesøster?? tror det;)

    SvarSlett
  3. anders, du har en super big sis! Cecilie: favoritten blandt Pucca var Detox, men nå er favoritten Kusmi!

    SvarSlett