fredag 23. oktober 2009

En liten påskjønnelse...


For ca halvannen uke siden kjøpte jeg byggris for første gang- vi trenger noe sunt, tenkte jeg! Da risen var kokt, var jeg så uheldig kan man vel si at jeg oppdaget(gudskjelov!!) to larver..de var hvite, og ikke helt lett å få øye på faktisk- det må ha vært et instinkt i meg som slo til! Iallefall så mailet jeg HvaHvorHvordan og foto til leverandøren, og idag dukket dette opp i posten, samt en beklagelse. Ser ut som de tenker at hvis jeg bare spiser nok kake så glemmer jeg og spiser byggrisen også. Vi får se... Håper jeg ikke har ødelagt apetitten før fredagskosen nå. Men det er iallefall ikke dumt å si ifra, selv om det ikke er helt unaturlig at det av og til følger med noen små krek fra åkeren...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar