torsdag 15. oktober 2009

Rekreasjon!


Jeg ser i følge mine omgivelser utrolig mye rart på tv, elsker å zappe og gjerne følge med på flere ting samtidig..en fantastisk oppfinnelse er tv-opptaksboksen(heter sikkert ikke det men...)
10 på topp nå for tiden
1. Tekst-tv (flere ganger til dagen)+ Nyhetskanalen
2. Oprah Winfrey Show (stor fan!)
(Nr.1 og 2 er spesielt for hjemmeværende mødre)
3. Unge mødre + Unge mødre DK
4. One Tree Hill
5. The City (fortsettelsen av The Hills)
6. Lipstick Jungle (ganske laber handling, men fantastiske klær og omgivelser!)
7. Dokumentarer på Nat.Geo/Discovery, særlig krigsdokumentarer.(Disse kommer jeg som regel over kveldens siste zapping, og da blir jeg sittende leenge..)
8. Jon & Kate plus 8
9. X faktor
10. Resten av fredagskvelden på NRK og TV2
Nå får jeg dessverre ikke sett så mye tv som jeg kunne ønsket for tiden, så jeg har måttet prioritert litt. Da damene dro og Jakten på kjærligheten måtte utgå i høst.
Hva ser du på?

1 kommentar:

  1. Hei Cecilie! så kjekk blogg :) opptaker boks er definitivt en helt genial ting!! den har jeg hatt ubeskrivelig stor glede avi høst! klem fra inger.

    SvarSlett