torsdag 4. mars 2010

til fremtidig referanse:

dersom du noen gang skal spørre meg om jeg vil gifte meg med deg - vie min hele og fulle fremtid til deg, føde dine barn, vaske dine skitne sokker og boxere, lage middag til deg, ta tempen på deg når du er syk - og dersom du ønsker et JA, stiller du selvfølgelig med en av ole lynggaard sine loverings. og selv om jeg hadde sagt ja til samtlige i hvitt gull, hadde jeg skreket JA til nummer 4 fra bunnen. ja, ja, JA!

ringene kan tittes på, og kjøpes, hos de fleste store gullsmeder som har litt peiling. og de koster nesten ingenting....

2 kommentarer:

  1. linn, med krav om en forlovelsesring til den uhørt stive prisen kommer du aldri til å bli gift... det er ikke det at du ikke er verdt den, men... selv tar jeg til takke med en plastikk-ala-tannlegegave-ring bare jeg får et friere.

    blogg-Ingrid

    SvarSlett
  2. åh, jo da:

    because i'm worth it!!!

    SvarSlett