torsdag 4. mars 2010

niende økt med MAX (innsats)

med litt små-tett nese, klumpete hals og halvveis feber-form stilte jeg til time med MAX - og selv om jeg fikk kjørt meg, var det ei furtete frøken som ikke helt hadde dagen. MEN jeg synes selv at jeg gjorde en strålende innsats! og jeg smilte og var stort sett fornøyd, så da gjorde jeg vel ikke jobben så veldig vanskelig.

knebøy, knebøy, knebøy - det er tydeligvis det jeg kan - strake markløft, stående skulderpress, roing, hengende mageøvelse med skrå kneløft (det ble med ei runde for jeg får syke blåmerker under armene, og frøken skal jo ut i helgen..), ei tur i huska for å trene enda mer skrå magemuskler med en øvelse som visstnok gir sykt fine lovehandles (øh -er det mulig?!) og en øvelse på de ytre, rette magemusklene - ferdig! rå-deilig runde som kjennes på kroppen allerede.

men å få meg til å stå på henda opp etter en vegg og gjøre skulderdytt (annenhver arm opp til skulderen), det skjer ikke asså! aldri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar