torsdag 11. mars 2010

tiende økt med MAX (innsats)

og så var SISTE ØKT MED MAX over! er det lov til å felle en tåre?

i dag ble det max-puls test så svetten sprutet! men jeg kjente jo selvfølgelig at jeg kunne gitt enda mer i det jeg hoppa av tredemølla, så jeg er litt skuffet over meg selv.. men nå vet jeg i hvertfall mer med tanke på hvor jeg står.

ellers ble det en del armer i dag - triceps og biceps - samt litt mage. det var vel mest for å illustrere hvordan jeg kan trene alene når jeg ikke lenger skal trene med MAX. jeg har fått noen gode øvelser, og selv om jeg gleder meg til å begi meg utpå dette helt alene, kommer jeg til å savne å ha en fast avtale i uken, samt å kunne gi alt uten å måtte tenke selv, og å bli rå-sliten hver eneste torsdag fordi kroppen virkelig har gitt alt den har.

jeg savner han litt allerede jeg.. men jeg skal vise at jeg klarer meg uten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar