tirsdag 20. april 2010

Lest!


Dette har jeg lest i det siste;
Vera Micaelsen: Supermamma, monstermamma
Små humoristiske historier fra småbarnstilværelsen, terningkast 5
Jørgen Gunnerud: Byen med det store hjertet
Krimgåte på Oslos vestkant, terningkast 4
Thomas Ergo: Kjeltringer
Dokumentar om det organiserte kriminelle miljøet på Jæren og i Rogaland, terningkast 6.

Jeg har alltid vært en veldig samvittighetsfull leser som har alltid har lest ut bøkene- uansett! Men nå har jeg ikke tid til det lenger, vil ikke sløse bort verdifull lesetid! Disse to klarte ikke å holde meg interessert;


Gregory David Roberts:Shantaram
1000 sider "røverhistorie" som det reklameres med...Kanskje jeg tar den fram igjen senere.
Siri Hustvedt: Lilly Dahls fortryllelse
Altfor mange personer ble introdusert på de første sidene, og forfatteren har det med å lage hovedpersoner som ikke helt klarer å forholde seg til den virkelige verden...nei, dette tullet gidder jeg ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar