fredag 2. april 2010

fitness fusion = wierd voodoo

da har frøken testet enda en ny time på elixia, men det eneste jeg sitter igjen med nå er en sinnsykt stor tommel ned!

fitness fusion er en såkalt grå time, mind and body med andre ord, og det var akkurat det det var! her var det motivasjons-blablabla fra start til slutt. jeg nekter å si ja til å bøye meg frem og legge henda i gulvet - hvorfor i all verden skal jeg si ja til noe sånt? og hvorfor trenger jeg å høre at jeg skal være kraftfull eller åpen eller fri mens jeg later som om jeg surfer på en bølge eller gjør monsterutfall som bare er irriterende eller ruller som en ball og later som om ingen ser meg? nei, æsj-a-mei - det der var skumle voodoo greier som jeg holder meg unna fra nå av.

men om du ønsker en bablende motivatordame som snakker konstant om følelser og kraftfullhet og åpenhet i 55 min mens du egentlig ikke gjør så mye annet enn å bevege litt på kroppen og late som om ingen ser deg, ja, da er dette virkelig timen for deg! god tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar