onsdag 9. juni 2010

Siga siga




Akkurat nå skulle jeg gjerne reist tilbake til Kreta og gjenopplevd nydelig mat, og deilig rødvin på balkongen varme sommerkvelder. Har planer om at det skal bli mye av det på min terrasse i sommer. Ifjor sommer regnet sommerkveldene bokstavelig talt bort krydret med et hissig vannkoppe-utbrudd. Denne sommeren blir min! Åja, endelig skal jeg få slenge det store "sommersjalet" mitt rundt skuldrene, fordi det ikke blir sånn sinnsykt kaldt bare litt kveldsbris.

PS! Det sommersjalet som jeg refererer til er legendarisk. Har hatt det i sikkert snart 10år og det overnevnte scenarioet har vært planlagt år etter år...er dette sommeren det endelig får komme til sin rett? I hope!

Siga siga=gresk, betyr "det tar den tiden det tar"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar