mandag 7. juni 2010

prosjekt: den perfekte jeansshortsen

oioioi - hva er det jeg har begitt meg ut på?!

i vinter kjøpte jeg ei utrolig stygg og harry bukse på bikbok med et mål for øye; lage den kuleste jeansshortsen evah. har jeg lykkes? vel, jeg er på vei - på god vei synes jeg hvertfall selv - men det er mye styr å klippe av ei bukse altså. ikke la deg lure, det er nemlig ikke bare klipp-klipp-og voilà! her er det klippet, vasket (frynsene kommer best frem da - ingrid sitt tips) og nå går jeg faktisk med kliss, klass våt shorts for å få en litt mer baggy form på den. mon tro om det er verdt det - det hele gjenstår å se, men jeg aner en perfekt jeansshorts ta form på kroppen as we speak.

og ja, jeg ser ut som mrs fred flintstone her jeg trasker rundt i våt, slitt jeansshorts og leopardcardigan, så yabba-dabba-doo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar