tirsdag 29. september 2009

Tanker før morgendagen

Nå skal jeg snart stå opp. Om ca 6timer. Må legge meg snart. 
1.Barseltreff. Først tur, hva skal jeg ha på meg? Full pakke med Bergans bukse og allværsjakke, eller bare laidback jeans og parkas. Håper på det siste-HATER allværsjakken min, tenker bare på at jeg har den på meg når jeg har den på..grusom! Men hvis det bare er litt regn trenger jeg den ikke, kun i nøden. Men håper på litt regn, orker ikke kjempelang tur. Kjekkere med kaffekos innendørs.
2.Oppstartsamtale i barnehagen. Bør jeg skrive ned spørsmål, forberede meg på noen som helst måte??
3. Grilling i barnehagen. Pølser og lompe-greit. kommer liksom ikke med flintstek å okkuperer hele grillen..drikke? vann til barna, eller lov med saft, brus? kjipt å bare komme med vann? har man med seg en termos med kaffe? "noe å sitte på"; campingstoler, a la god gammeldags type? får man kjøpt det lenger? eller er det overkill å komme med masse stoler, kanskje det holder med sitteunderlag?? har ikke lyst på allværsjakken her heller, satser på at været letter litt utpå ettermiddagen. 
Tror jeg legger meg nå. må skrive en huskelapp. og ta opp brød. God natt!

2 kommentarer:

  1. er nok greit og notere noen spørsmål, alltid greit og være litt forberedt på ting:D

    SvarSlett
  2. Den der var det mye herlig Cecilie i!!!!

    SvarSlett