mandag 19. juli 2010

fordi alle monner drar..

i dag innfører frøken linn meat free monday! inspirert av et innlegg jeg fant på gwyneth paltrows nettside www.goop.com - som forøvring blir ei nettside jeg kommer til å besøke ofte fremover - fant jeg ut at hvorfor ikke bidra litt til at verden blir litt bedre jeg også..? bare EN dag i uken klarer jeg fint helt uten kjøtt (var jo vegetarianer i 3 år jo!), og det gjør nok du også. bli med?

les appellen til sir paul mccartney her, besøk meat free monday siden her, eller bli inspirert av frøken paltrow her.

happy monday, people!

2 kommentarer:

  1. kanskje dumt spm,men hva spiser en når en er veggis?
    og klarte du deg uten egg og,eller var det kun kjøtt og fisk du unngikk å spise?
    Kunne tenkt meg å prøvd et år!

    SvarSlett
  2. en vegetarianer spiser ikke kjøtt av noe slag (hverken de som går på land eller svømmer i vann), mens en veganer også i tillegg klarer seg uten alt som kommer fra dyr som egg, melk osv. jeg jukset litt og var til tider sånn halvveis-vegetarianer fordi jeg spiste litt fisk. det er utrolig deilig for kroppen og man føler seg skikkelig ren og frisk, men jada, man blir sulten faktisk, og jeg følte meg vel aldri helt tilfredsstilt, men det var spennende, deilig og annerledes. go for it!

    SvarSlett